week 4 - Reisverslag uit Varsenare, België van Caroline Gestel - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Varsenare, België van Caroline Gestel - WaarBenJij.nu

week 4

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

13 September 2014 | België, Varsenare

deze dagen ben ik veel op het bedrijf in varsenare omdat rita en dirk een weekendje weg zijn. sinds zaterdag zijn de gelten van de regumeet af en krijgen suiker en melkpoeder om bronstig te worden. doordeweeks zijn we savonds langs een maaler geweest die maalt voer en brood en we zijn bij een paar melkvee bedrijven weeste kijken. ook ben ik deze week weeste survivallen en vrijdag zijn we naar een opendag weeste kijken waar ze roosters maken. het was allemaal intresant om te zien. en vrijdagszijn we naar een cafe in de buurt geweest. maandag is het weer speendag en dan is het systeem rond.

• 13 September 2014 - 13:40

Petra:

Hoi Caroline
    leuke verslagjes Je hoeft je eigen niet te vervelen zie ik wel.
    Maar misschien wel makkelijk om wat meer foto's te trekken.
    makkelijk voor straks in je verslag.
    Heel veel groetjes van iedereen hier thuis

• 17 September 2014 - 11:37

Aukje Van Dreumel (prinsentuin College):

Hoi Caroline,

Volgens mij heb je het wel naar je zin in Duitsland. Lees dat je naast hard werken ook tijd hebt om wat leuke dingen te doen. Ben wel benieuwd naar het bedrijf waar je stage loopt, kun je daar misschien ook nog wat over schrijven? Hoe gaat het met Duits spreken? Of zijn er nog veel Nederlanders daar?
    Veel succes nog verder met je stage en vooral ook veel plezier!
    Lees binnenkort wel weer hoe het verder gaat.

grt Aukje van Dreumel